Boss 429 (poznana tudi kot Boss 9) je eden najredkejših in najdragocenejših “mišičasti” avto do danes. Skupno je bilo 1358 originalnih 429 boss-ov narejenih. Izvor je rezultat NASCAR. Ford je iskal, da bi razvili Hemi motor, ki bi lahko tekmoval z slavnim Cryslerjevim 429 Hemi, v nascarjevem Sprint Cup Series.
Boss 429 izhaja iz Fordovega motorja 385. Uporabil je 4-vijačni vod, kovano jekleno ročico in jeklene kovane ojnice. Motor je imel aluminijaste glave cilindrov, z spremenjeno Hemi zgorjevalno komoro, ki jo je Ford klical Crescent. Te glave so uporbljale dry-deck metodo. Vsak cilider, oljni prehod, vodni prehod je imel posamezni O obroč, da ga zatesni tesno. Avtomobili iz leta 1969 so imeli hidravlične dvigalne odmične gredi, modeli iz leta 1970 pa so imeli mehanske dvigalne odmične gred z izboljšanim dvojnim izpušnim sistemom.
Produkcija vozila se je začela leta 1968 v Kar Kraftovi novi tovarni v Brightonu, Michingan. Avtomobili so bili prepeljani v tovarno direktno iz Fordove tovarne. Saj so v Kraftovi tovarni predelali predel za motor, da se je prilegal motoju Boss 429. Akumulator so prestavili v prtažnjik, dodan je bil tudi trdn 3/4 sway bar v zadnji del za izboljšano ravnanje, ker je avto bil zdaj težji spredaj. Bil je prvi Mustang s tem, bil je opazno lažji za ravnanje za razliko od ostalih big-block Mustangov tistega časa. Avtomobili so bili ocenjeni zelo konzervativno z 350 konjskimi močmi in 610 Nm navora, dejansko je imel 500 konjskih močmi, nekateri pravijo da ustvari 600 konjskih moči in še več, čeprav ni bilo nikoli dokazano.
Model 1969: Leta 1969 je bilo narejenih 859 teh avtomobilov. Na voljo je bilo je pet različnih barv: -krokarsko črna
-Wimbeldonsko bela
-Royal maroon
-sladko jabolčna rdeča, -črni žad. Notranjost pa je bila le v črni barvi. Imel je popolnoma funkcijonalni zračni jez, ki je bil iste barve kot avto. Vsi avtomobili so imeli ročni menjalnik in brez klimatske naprave na voljo zaradi velikosti motorja.
Model 1970: V letu 1970 pa je bilo narejenih še 499 Bossov 429. Dodali so pet novih barv zunanjosti vozila, ki so bile: -grabežeče oranžna, -grabežeče zelena , -grabežeče modra, -calypso koralna, -pastelno modra. Notrnjost pa je bila zdaj v črni in črno-beli beli barvi. Tudi te avtomobili so imeli ročni menjalnik in kot pri eno leto starejši verziji klimatska naprava ni bila na voljo.